Boliden

Idag har vi hunnit med ett och annat! Var in på childrens house och självklart var det rea- Linn kan inte hålla sig! 4 bodys och 2 byxor rikare men dock väldigt behövligt. Oliver har gått över från 56 till 62 i storlek nu, så det behövs mycket nytt. Hann även med en tripp till Boliden för att se på Mimmi och Antons lägenhet. Mycket att göra men spännande att se resultatet sen :) Nu ligger jag i mitt gammla flickrum som jag inte gjort på över tre år. Hyresvärden byter fönster hemma imorgon med start 06.45! Därför kändes det bekvämt att sova på Strågatan inatt för att slippa känna sig i vägen hela tiden. Nu ska jag och Oliver sluta våra blå och hoppas på en trevlig dag med Ange imorron :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0